Plánujete strávit s vaším kolektivem nějaký čas mimo kancelář? Pracujete často z domova a chcete se opět sejít jako tým? Hledáte inspirativní prostředí, kde se můžete zamyslet nad konceptem nového projektu? Tak už nehledejte, tady je to pravé místo pro stmelení vašeho týmu!
Statek Starý Týn je tím pravým místem, kde nebudete nikým rušeni, ať již chcete uspořádat firemní oslavu, teambuilding, menší konferenci nebo seminář či jiné „týmové akce”. V hlavním sálu je prostor k usazení pro 80 až 120 osob. Během příznivého počasí lze částečně nebo úplně využít na sál navazující prostornou terasu pro dalších 30 osob nebo okolní nekonečnou zahradu. Lze se ale v podstatě přesunout kamkoliv v rámci rozsáhlých pozemků Statku Starý Týn, které mimo jiné zahrnují přilehlé louky a dokonce i romantické jezírko. Vítanou je i blízkost a pěší dostupnust historického městečka Úštek, do kterého vás dovede naše nově vysázená alej ovocných stromů.
Veškeré občerstvení vám připravíme dle vašeho přání. Přímo v areálu je k dispozici až 32 lůžek v zimním období avšak v letních termínech nabízíme další možnost zážitkového spaní v 12 bílých stanech pro 48 osob. Nebo stylově připravená stodola pro 15 osob společné spaní.
Postaráme se o vás …
Dáme vašemu týmu to, co dle povahy vaší akce budete požadovat. Podpoříme u všech zúčastněných dobrou náladu, tak aby se v klidu a bez starostí mohli věnovat programu teambuildingu. Zajistíme dobré jídlo a pití a také v pravý okažik místo k odpočinku nebo spánku.
V rámci našeho servisu vám pomůžeme s plánováním harmonogramu celé akce, sestavíme optimální jídelníček a dle vašich přání naplníme náš profesionální bar tím správným „střelivem”. Samozřejmostí je i rozplánování ubytování pro všechy účastníky akce.
Na základě letitých zkušeností s pořádáním různých firemních akcí, víme že některé věci dělají jiní lépe - prostě je to tak a nebojíme se to přiznat. Tutíž některé, specifické doplňkové služby, ponecháváme na našich praxí ověřených partnerech, na které vás v případě zájmu nasměrujeme. Máme v naší databázi výborné cateringové společnosti, skvělé DJ’s, hudebníky a kapely a v neposlední řadě i geniální fotografy a kameramany.
Naším cílem je vidět, že se u nás cítíte dobře, a pobyt tady u nás na Statku váš tým posílil.
HLAVNÍ SÁL / prostory
V souladu s požadavky na výzdobu pro vaši akci, ladíme a vybíráme pro každou akci i optimální rozložení stolů. Vycházíme z předběžného počtu účastníků akce a zohledňujeme také požadavky na výzdobu a celkové pojetí akce.
Máme několik standardních, ověřených uspořádání stolů a dekorací. Nicméně vše je jen otázkou domluvy a tudíž dovolí-li to technické možnosti, rádi vyjdeme vstříc i vašim méně tradičním nápadům na zasedací pořádek či uspořádání stolů.
Povaha hlavního sálu z něho dělá ideální prostor pro akce s počtem 80-120 osob. V případě příznivého počasí lze využít i kapacitu venkovní zastřešené verandy, a rozšířit tak celkovou kapacitu až na 150 osob.
Gastronomie
Dělat cokoli s pocitem hladu se nevyplácí, takže hlady vás trpěr určitě nenecháme. Máme k dispozici velkou, profesionálně vybavenou prostornou kuchyni, co by ideální zázemí pro cateringové týmy. Jednou z činností, které ponecháváme ostříleným expertům je právě příprava jídel včetně dobrot na rautových stolech. A věřte nám, nechat jídlo na expertech se nám vždy vyplatilo.
Gastro-manažeři s vámi proberou všechny možnosti ideálního menu tak, aby se vám již při povídání samotném o všech těch dobrotách sbíhali sliny.
Jako doplněk vysoké gastronomie vám můžeme nabídnout i venkovní grilování (plynový profi gastro grill) nebo přírodní „lidovou opékačku” přímo nad ohněm, na kterou vám můžeme zajistit maso z naší bio-farmy.
Ubytování
Takže až vás přemůže únava - přejeme vám krásnou dobrou noc!
V.I.P. APARTMÁN - Redtractor (výlučně jen pro 2 osoby)
ROUBENKA - APARTMÁNY (celkem pro 7 osob):
- 1x třílůžko
- 1x čtyčlůžko
- V budově Roubenky v současné době probíhají dokončovací práce celkové rekonstrukce. Plánovaný termín dokončení rekonstrukce je květen 2024.
STARÁ SÝPKA - APARTMÁNY (celkem pro 12 osob):
STODOLA (celkem pro 17 osob):
JURTY (celkem pro 48 osob)
- 12x čtyřlůžko
Doprava a parkování
Bezpečná parkovací místa jsou k dispozici přímo v areálu Statku, a případně několik aut pojme i veřejný prostor na přilehlém náměstíčku.
ČASOVÁ DOSTUPNOST:
- Praha-centrum … 1:20 (90 km)
- Praha-letiště … 1:16 (82 km)
- Litoměřice … 0:23 (20 km)
- Česká Lípa … 0:23 (24km)
- Roudnice n/L … 0:28 (27 km)
- Ústí n/L … 0:30 (27 km)
- Děčín … 0:35 (29km)
- Mělník … 0:40 (39 km)
- Teplice … 0:52 (48 km)
- Most … 1:10 (64 km)
- Chomutov … 1:30 (84 km)
- Ale jde to i z New Yorku … 9:31 (6536 km)
Ceny a cenová nabídka
Pro každý teambuilding či firemní akci vám rádi zpracujeme individuální cenovou nabídku vytvořenou na základě vašich specifických požadavků. Vaše požadavky s vámi probereme, společně vytvoříme komplexní podklady pro vypracování cenové nabídky a tu vám následně zašleme případně osobně probereme jednotlivé detaily.
Naším cílem je připravit váš „teambuilding” tak, aby maximálně odpovídal všem vašim představám - a to i těm cenovým. Kontaktujte nás a společně vše potřebné probereme.